niedziela, 24 grudnia 2017

Wesołych Świąt!

Też macie wrażenie, że to jednak grudzień, a nie luty, jest najkrótszym miesiącem w roku? Mi w tym roku dosłownie uciekł - nie zdążyłam absolutnie z niczym! Nie napiekłam setek pierniczków i ciasteczek, którymi mogłabym obdarowywać rodzinę i znajomych, nie pijałam wieczorami grzanego wina, grzejąc się przy kominku, nie siadywałam w bujanym fotelu, żeby z melancholijnym uśmiechem głaskać psy i zachwycać się choinką. Strasznie mi tego brakuje! I trochę mi smutno, że nie zdążyłam się wprowadzić w ten niesamowity nastrój, gdzie zbyt długie czerwone światła czy ciągnąca się w nieskończoność kolejka w sklepie nie wyprowadzają z równowagi, bo z nuconym pod nosem Last Christmas nic nie jest nam straszne.

Dziś - Wigilia. Naprawdę? 
Już za kilka godzin wrócę z pracy, wykąpię się, może nawet uda mi się chwilkę zdrzemnąć; zaniesiemy do auta wszystkie skrupulatnie zapakowane prezenty i pojedziemy do rodziców C., a tam, razem z resztą coraz pokaźniejszej familii (będzie nas piętnaścioro!; a już na przełomie kwietnia i maja powitamy nowego członka rodziny) zjemy świąteczną kolację, będziemy śpiewać kolędy i tańczyć wokół choinki, bawić się w pakkelege i szukać migdała w deserze. I zapomnę o tym, że grudzień mignął nie wiadomo kiedy; będę cieszyła się chwilą, spokojem i bliskością ważnych dla mnie osób. 

Wam również życzę cudownie spokojnych, wypełnionych śmiechem i radością Świąt, najpyszniejszych pierogów i barszczu z uszkami, całej fury prezentów, które wywołają okrzyki zachwytu, a przede wszystkim - wielu niezapomnianych chwil z najbliższymi - bo to przecież najważniejsze.


Jednocześnie ogromnie dziękuję za wszystkie życzenia - w tym roku były dla mnie szczególnie ważne; tak mi miło, że o mnie pamiętacie!

10 komentarzy:

  1. Radosnych i smacznych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, radosnych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwych, kojących,
    przeżytych w zgodzie ze światem
    i z sobą samym,
    pełnych życia i miłości
    Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka i szczęścia, a także radosnych Świąt życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka, wspaniałego czasu w ten grudniowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta, święta i po świętach, a dzisiaj już nawet Nowy Rok! :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z racji, że wkroczyliśmy w nowy rok, życzę Ci dużo zdrowia, pogody ducha i spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Tak, grudzień "swoją długością" mnie poraził;) Zleciał nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń